Hodujte a hubněte - 1. díl

15.01.2020

Moje první e-kuchařka obsahuje  100 receptů a spoustu dobrých rad.


Pro nákup kuchařky mě, prosím, kontaktujte na adrese dosedelova.eva@email.cz a já Vám obratem zašlu platební údaje přímo na Váš e-mail. Ihned po zaplacení Vám kuchařku v PDF formátu pošlu také na Váš kontaktní e-mail.

Můžete také zaplatit přímo na můj účet a o platbě mě vyrozumět, tím se prodej urychlí. 

Pro úhradu v ČR použijte tyto platební údaje

PhDr. Eva Evelýna Dosedělová

Číslo účtu: 8085137001

Kód banky: 5500

Při platbách ze Slovenska a ostatních států v rámci EU platí tyto platební údaje:

FIO banka

Číslo účtu: 2201703000

IBAN:CZ8020100000002201703000

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Do pole POZNÁMKA uveďte svou e-mailovou adresu, abych Vás mohla kontaktovat.


Do pole POZNÁMKA uveďte svou e-mailovou adresu, abych Vás mohla kontaktovat.


Fotogalerie

V mé první kuchařce naleznete také tyto recepty:

Položka
Položka
Položka
© 2019 DESIGNELLA. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky